Fick en ny idé..

..när jag surfade runt bland lite bloggar.
Jag ska skriva vecko rapport, där jag gör en liten summering om vad jag gjort under veckan.
Har tänkt att det ska se ut så här typ:

MåndagJa, vad gjorde jag då.....?!
TisdagSnickarade, pappa fick sticka i handen som blev infekterat och fick sprättas upp. =(
OnsdagEM Pappersvinden
Torsdagiväg och jobbade, sedan snickring
FredagFixade lite i badrummet och tillbringade EM på Pappersvinden, hittade en gruva på kvällen(se inlägg)
LördagPappersvinden, var och kollade på en liten gentjänst
SöndagSnickrade hela dagen
  
Veckans kaffe:Mauro deLuxe
Veckans musik:PAIN
Veckans bästa:Gruvfyndet
Veckans sämsta:Pappas hand

Kommentarer
Postat av: Victoria

Såg att du hittat till min sida också, kul :) Tack för grattiskommentaren. Jocke hälsar tillbaka :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback