Bloggtorka...

Kan man lungt säga, har varken haft lust eller ork att blogga på evigheter.
När det gäller lilla Kaffe och Chokladhandeln så har jag lagt chokladtillverkningen på hyllan, då den tog för mycket tid och var allt annat än lönsam.
Kaffenörderiet fortsätter, men mer på det privata stadiet.
Fast jag tar fortfarande åt mig uppdrag när det kommer kunder och frågar.

Dock så har jag ett antal espressomaskiner för hemmabaristan till salu om någon skulle vara intresserad.
Maskinerna är före detta demo masiner som jag kollat igenom och reparerat där behov funnits.

Nu ska jag rensa svamp tills älsklingen kommer hem från jobbet och överraska henne med lite svampröra och kall Staropramen granat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback