Har man råd att dissa kunder?!

Den frågan kan man ställa sig idag när det är lågkonjunktur. Visst jag vet hur det är med tidsbrist, men ett mail kan man väl svara på tycker man.
Så här är det.
Eftersom jag börjat att gjuta "egen" choklad så letar jag konstant efter bra råvaror som ska vara av typen ursprungs choklad eller Grand Cru som man också kallar det. Jag hittar med hjälp av Birgitta som driver
Mora Choklad  (lite av chokladsortimentet kan köpas via Café Ett's Webshop) en leverantör som har flertalet olika ursprungschoklader, men dom svarar inte ens på mailet när man ber om en prislista. detta fast jag lämnat alla företagsuppgifter i mailet.

Så grymt besviken!

Nu är jag väl ingen ärke ängel själv heller, då jag inte har fått till en "brochyr" på mitt sortiment fast det har efterfrågats. Dock borde den bli klar under morgondagen eller senast torsdag om allt vill sig väl...och då ska ni som efterfrågat den få den via mail som jag lovat.

Annars ser jag fram mot provningen jag ska hålla på torsdag. En stökig provning tror jag att det kommer att bli, då företaget som jag ska till har inflyttningsfest och provningen är efter maten. Vilket antagligen betyder att dom är lite dragna lagom till provningen. Att vi sedan avslutar med en choklad och dryckesprovning lär inte göra det hela mindre stökigt...., men det blir nog kul som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

hehe jo jag tycker också om vit choklad, men just nu går jag på GI och då får man hålla sig till mörk :) har du smakat lindts nya 90% choklad? Den är helt otrolig!



kolla gärna min matblogg:
http://www.loveforfood.blogg.se

2009-03-11 @ 09:13:22
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback