Päronpraliner (home made)

Då var det klart!

Min praliner är färdiga och dom smakar  verkligen päron & Xanté. YES!!!
Dock ska jag eventuellt minska lite på alkoholmängden och öka mängden päronpuré, allt för att få en mer renodlad päronsmak. Jag ska nog även reducera purén så att den blir mer koncentrerad.

Jag ska göra vita tryfflar nästa gång, men vilken smak har jag inte bestämt ännu.

Här kommer en liten bild på mina älsklingar, inte dom vackraste kanske men helt ok för första försöket.



Läs även andra bloggares inlägg om 
, ,

Kommentarer
Postat av: jb

när kommer proverna...? :)

2008-10-29 @ 19:07:40
Postat av: Linken

Proverna är slut...... =)

2008-10-29 @ 20:12:02
Postat av: jb

nu blev jag allt lite ledsen ;(

2008-10-29 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback