Det är det jag brukar säga...

..när jag håller provningar, står och gör kaffe/espresso eller bara tjatar med folk i vanlig ordning brukar jag alltid hävda att jag håller på med den mest hälsovänliga hobbyn/yrket som finns. Nämligen choklad och kaffe. Jag brukat tillägga att om jag sysslade med vin så skulle det vara optimalt, då rött vin innehåller en massa antioxidanter.

Jag brukar säga att man skulle testa att leva en vecka eller månad på choklad, kaffe & rött vin. Kan inte vara dåligt när det bara innehåller en massa bra saker.

Nu hittade jag ännumer belägg för detta, kolla in artikeln
här på Dagbladet.no.

Kanske skall kalla sig för hälsokonsult framöver....

Kaffe & choklad is the shit!!

Läs även andra bloggares inlägg om , ,

Kommentarer
Postat av: jb

Ja, om inte annat kan man hålla sig "levande" under resan :)



Tack för mackan, den behyövdes, ursäkta att jag störde så där på lördagkvällen...

2008-10-19 @ 12:16:45
Postat av: Linken

Kul att du tittade förbi!

(Vår dörr är alltid öppen när du kommer, oavsett dag)

2008-10-19 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback