Baristakostymen på till helgen

På lördag kommer jag åter att dra på mig skjortan, slipsen och förklädet för att bege mig till Parkgatan 1 i Falun.

Eftersom Pappersvinden har Öppet hus med massor av roliga saker för den pysselintresserade(se program nedan), så kommer jag att stå där med min ena espressomaskin och bjuda på min favorit espressoblend, Mauro De Luxe( vunnit pris som bästa espresso i blindtest). Eventuellt om det finns plats kommer jag också att ha med lite choklad till försäljning.

Boka in Falun i kalendern nu på lördag mellan 10.00-15.00, så bjuder jag dig på en fika och lite kaffesnack för den intresserade.

Välkomna önskar teamet på Pappersvinden!



Aktiviteter Öppet hus 25/10


Öppettider 10.00 - 15.00


Program

10.30 Demo av det suveräna verktyget Japanese Screwpunch
10.45 Miniföreläsning "Hitta mönstret!" Monica tipsar om hur du kan se på mönstrade papper med andra ögon.
11.00 - 11-45 Workshop. 3-D kort med ram FULLBOKAD.
11.45 Demo. Hur man gör fjärilar av blommor.
12.00 Demo. Hur du använder dubbelhäftande klisterark på olika sätt.
12.15 Demo. Gör egna mönsterpapper med raklödder och distresser.
12.30 - 13.15 Workshop. Popupkort FULLBOKAD.
13.15 Demo. Använd akrylfärg till dina olika projekt!
13.30 Miniföreläsning "Stämplar på olika sätt!" Yvonne tipsar om hur du kan se på stämplar med andra ögon.
13.45 Demo. Hur du monterar och använder omonterade stämplar.
14.00 - 15.00 Workshop. Magisk ask. Kostar 95:- Föranmälan krävs.

Under dagen kommer det också finnas olika make 'n takes. Det är små miniprojekt som du kan sitta ner och knåpa med och det är gratis.
Mellan 11.00 - 11.45 samt mellan 12.30 - 13.15 har vi "demo on demand" i butiken, dvs vi visar Cuttlebug, Squeeze, Bind-it-All, Shapeboss och Shapecutter för den som vill.


Läs även andra bloggares inlägg om , ,


Kommentarer
Postat av: Göran

Synd att jag såg det tidigare, då hade du fått besök!

2008-10-27 @ 12:46:58
Postat av: Linken

Tänkte maila dig, men så glömde jag det.....

Du får komma hem på lite kaffe istället! =)

2008-10-27 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback