Dåligt med tid för bloggning

Har massor att blogga om, men känner att jag inte riktigt har tid till det.
Det händer en massa saker som jag ska försöka blogga om när det lugnar ner sig(eller om det lugnar ner sig).
Bland annat så har jag träffat
janne bonin hemma hos mig 2 gånger!! Sista vändan hade han med sig kaffe från Hasse. Jag har provat en ny hjortron glögg, har varit och provat kaffe för ordinarie jobbets kaffeautomater. Fått en kul nyckelring av jb(foto kommer). Det har hänt lite här hemma med huset (possitiva saker!). Har varit på Pappersvinden och bjudit på kaffe. m.m.

Nåja en snabb listning på några saker, vi får se när jag hinner med att blogga igen.

Glömde nästan att det snart är dax för demo på NK, det får bli ett inlägg det också......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback