Medverkan i P4 Dalarnas "Centralen"

Allt började med att Johan Staël von Holstein skrev en kolumn i METRO den 28/1 där han blivit djupt imponerad av den underbara espresson han fick av Daniel på The Lounge i Falkenberg. Denna kolumn uppmärksammades av Jon Norberg programledare i Centarlen som sänds i P4 Dalarna.

Här är själva "Kaffedelen" i kolumnen som Jon såg.


Efter att ha läst om the Lounge i Falkenberg började Jon söka på orden "Barista" & "Dalarna" och fick träff på min blogg. Sedan var han klurig nog att lista ut att jag hade en koppling till Pappersvinden och ringde dit. Att jag sedan var där när han ringde och att det sedan var jag som svarade är en tillfällighet som inte endast kan vara en slump.

Hur som helst så bokade vi in en träff här hemma hos oss och talade lite kaffe, där Jon ställde en del frågor och gav en del information om vad och hur jag gjorde när jag gjorde en espresso. Vi talade även en del choklad när inte micken var på, och man vet aldrig vad som händer framöver.....

Tack för besöket Jon och välkommen åter (du vet var jag bor när kaffe suget sätter in)!

Hur lät inslaget då?
Del 1
Del 2
Del 3

Du kan också titta på Centarlens hemsida för lite bilder som Jon tog! Klicka här och titta!

Jon in action:
image392

Kommentarer
Postat av: Ladyboss

Vi är så stolta över dig!
Kram.

2008-02-05 @ 15:14:16
Postat av: uve

Det var så otroligt häftigt hela grejen och du är så duktig vännen! Älskar dig!

Postat av: Skräptanten

jag är lite seg (men kaxig) idag, så jag säger bara så här:
Det är gott med kaffe, och snabbkaffe är BÄST!!!

Jättekram från mig!

2008-02-08 @ 12:10:54
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Linken

Hmmm, snabbkaffe är tydligen systrarnas favorit kaffe.... SUCK! =)

2008-02-09 @ 00:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback