Nästa elände...

Det är inte sant! Ännu ett projekt som får prio 1. Avloppet från toaletten funkar riktigt dåligt så jag får lov att gräva upp det och lägga nytt. Det blev stopp i det i vintras så vi fick beställa hem en spolbil för att få upp det, och då trodde vi att det var fruset (ligger grunt 0,5 m djup) men det ser inte bättre ut än att det gått sönder.
Idag ligger röret lite tokigt också som det verkar, för man har bytt från en avloppstank till ett reningsverk och då har man antagligen bara dragit vidare från tanken till reningsverket.
Förhoppningsvis så blir det ett riktigt fall på ledningen hela vägen efter omgrävningen, och så ska jag passa på att koppla ihop sill/tvätt vattnet med toans avlopp så att det blir lite mera fart på det hela.
Suck!
(Tur är att jag fått tag på en liten grävare som jag skall hämta i morgon.)


Kommentarer
Postat av: Dominicstella

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback