Fika i Norberg

Var med frugan till Norberg för att titta in till en av våra scrappboking vänner, nämligen Belimi. Frun och hon har haft en del "bussines" men aldrig träffats, så vi passade på att titta in och säga hej i hennes fina affär.
Nu till det bästa med hela resan, nämligen
Elsa Andersons konditori som tydligen är väldigt kännt.
Dom hade ett jätte trevligt fik med en massa rum som hade en liten charmig patina(fint ord för slitet som jag hört på antikrundan....) och ett underbart utbud av fikabröd och mackor. Det är sällan som jag har svårt att välja fikabröd eftersom det sällan finns mer än en slags bakelse på fiken, men här fanns flera (och ja, dom var goda).
image123
Foto: Elsas konditori

Det som tyvärr drar ner ett eventuellt betyg på cafet var cappucciono som inte var någon höjdare (tror att det var en automat av något slag).

Hur som helst så kommer vi att åka dit och fika igen, och jag kan varmt rekomendera detta cafe om ni inte beställer in en cappuccion. ;-)

Här poserar mina underbara flickor framför entren till fiket.
image122

Kommentarer
Postat av: Dan Stenqvist

Äntligen har jag hittat till din blogg!

Postat av: Linken

...men det tog lite tid. Ligger lite efter dig när det gäller kaffe relaterat, men jag jobbar på det!

2007-05-12 @ 22:00:27
URL: http://linkens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback