Långa listan

Efter som jag sagt att jag gillar den här listan får jag väl lov att lägga upp den själv. Gillar int riktigt att göra det, men det är kul att se vad andra skriver så man får väl bjuda på sig själv igen...

PERSONLIGT
Namn:
Stefan
Födelsedag: 12:e april
Hemstad: Vika
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörk/grå
Längd: 180 cm någonting
Vikt: Nästan
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 42 1/2
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Inga jag kommer på direkt
Mest använda namn på msn: Skulle ni bra gärna villa veta va....

FAVORIT
Färg: Svart (reducerat färgseende)
Mat: Grillat
Sport: Bowling, motorsport
Glass: All gräddglass utom choklad
Godis: Lösgodis
Affär: Kaffemaskinen.se
Nummer: 6, 12
Tuggummi: Öhh....ja tack
Helgdag: Julen
Årstid: Våren och sommaren
Radiostation: Mixmegapol på FM och P3 EM
Kroppsdel på motsatta könet: Säger jag inte här...

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen hoppas jag
Vem är mest högljudd: Jag
Vem får dig att skratta mest: Conny
Vem har du känt längst: Robban
Vem är blygast: Vi är killar, vi är inte blyga...
När grät du mest: När vår dotter föddes
Bästa känslan: Vakna bredvid Uve
Värsta känslan: När inte jag vet var alla är
Vart vill du bo i framtiden: I vårt hus vi renoverar nu

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Tror inte det, men jag vet att jag sade att jag skulle det och började packa
Tänkt på självmord: Nix
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Nej för tusan
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Massor
Sett en död människa: Ja
Ätit sushi: Ja, kanon gott
Varit på scen: Ja, tyvärr
Retats: Håller på än

DU
Svär: Konstant
Sjunger bra: Nej
Duschar dagligen: Beror på
Vill gå på högskola/universitet: Nej
Vill gifta dig: Klart!
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, nu för tiden
Gillar åska: Ja, det vackraste som finns i naturen
Spelar något instrument: Kazzo
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Nja, bloggar i alla fall
Sjunger i duschen: Nej

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Pepsi
McDonald´s/Burger king: McDonald's
Singeldate/gruppdate: Date? Jag är gift!
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr!
Adidas/nike: Finns det inga tjej namn
Kakor/paj: Kokor
Blind/döv: Döv

KAN DU
Gå ner i splitt
: Nej
Skriva med båda händerna: Nej, nej, nej
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Jävla fråga, nej det kunde jag inte.
Dansa: Hell Yes!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej, spyr av fiskbullar och blodpudding

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Fanny
Du pratade i telefon med: Brorsan
Du msn:ade med: Tobbe
Du kramade: Fanny
Du skällde på: Fanny
Du sportade med: Conny

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Kommer inte ihåg, men gråtit har jag
Tuggade tuggummi: Någon dag sedan
Drog ett skämt: Förrgår
Sjöng en sång: Igår (för Fanny)

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Äppelträd, åker, skog och vår gård
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Svart t-shirt och mjukisbyxor
Vad är det på din musmatta: Ingen musmatta, sitter med bärara datorn i köket och den andra är svart

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja lite, efter att läst på
hsfenomen
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken:
Tomten: Ja finns i Mora.

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 1 om jag har tur
Dricker du mjölk: Endast iespressobaserade drycker
Person du hatar mest: Hatar inte direkt någon, men tycker illa om några
Vad borde man uppfinna: Riktig fred
Är du ett hälsofreak: Händer
Vilket är det värsta vädret: Gassande jävla sol när man måste vara inne och snickra.

Kommentarer
Postat av: Jana

Tack för kaffetipset!

Postat av: Henry Svensson

Hej

Läste i din blogg.

Såg att du läste mijn....

Intressant.

Julhälsningae

Henry Svensson

0708 1444490

2008-12-23 @ 22:14:56
URL: http:// hsfenomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback