Druvor eller äpplen?!

Jag har aldrig sett så mycket äpplen som i år, nog för att träden vi har är gammla men det här är sjukt!
När man tittar upp på 2 av träden ser det ut som om det skulle vara vindruvsklasar eller som det kan vara i plommonträd ibland, men i äppelträd har i alla fall jag inte sett något liknande.
Nu var det inte helt enkelt att fånga detta på bild, men jag har i alla fall försökt....

__

F gillar att dra ner grenarna och äta lite på äpplena, dock så plockar hon dom först i år (förra året hängde det äpplen med tuggor tagna ur lite här och var på träden...)

image304

Kommentarer
Postat av: uve

Synd att de flesta äpplena är så dåliga bara. Älskar vår trädgård med alla blommor och fruktträd. Jag vill inte att sommaren ska vara slut och jag vill inte att du ska börja jobba snart. Fy vad det känns jobbigt!

2007-08-23 @ 03:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback