Snart är 8 månaders pappaledighet över..

Nästa vecka är det dax att gå tillbaka till jbbet igen, lite tungt att ställa klockan varje morgon blir det.
Det jag kommer att sakna mest är våra fika stunder, det är så kul att sitta och fika med småtjejerna.
F pratar och pratar medans W sitter med tindrande ögon och trycker i sig. Dom är så olika våra tjejer (undra vem som brås på mig...).

Något annat jag kommer att sakna är våra små sagostunder, det är så mysigt att sätta sig med tjejerna i knät och läsa en saga eller Bamse tidning så länge det varar (W har lite svårt att inte riva i boken/tidningen).

Men det ska även bli skönt att få gå tillbaka till jobbet igen, då vi bor aningen avsides blir det inte att man kommer iväg så mycket och träffar andra vuxna.

Men som sagt var tevliga kaffestunder står högst på listan....

Sista veckan ska jag toknjuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback