Det jobbas på PV(en förhands visning)

Vi har gjort lite förändringar på Pappersvinden, så en och annan timme har det blivit.
Nu håller jag på som bäst med att fixa i ordning mina presentkort och lite annat trevligt som alla kan få se på lördag om ni kommer till Pappersvinden mellan kl. 10.00 - 15.00.

Lite förhandsvisning:
 
Mina presentkort gjorda i Adobe illustrator.


Denna utsmyckning finns nu att beskåda
i kurslokalen efter en del gnuggande
och limmande.

Nu ska jag sova, god natt på er!
/Linken

Kommentarer
Postat av: uve

I'll be there :)

Postat av: ulrika_m

Men jösses, hur snyggt var inte det här då! Lääängtar till lördag, ska bli så kul att se butiken och dina pryttlar och doningar också! Ha det så gott.

2008-07-24 @ 14:14:54
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback