Julpyssel

Älsklingen började pyssla med lite pappersvikning här om dagen, och fick mig lite intresserad, men jag tyckte att instruktionerna var lite krångliga. Vad gör man då? Jo man tar och utnytjar sina kunskaper i Autocad och ritar mallar som är exakta istället för alla handritade eländen som man hittar överallt på nätet.

När det var klart hittade jag en till häftig stjärna som jag testade att göra. Och givetvis vart även den omgjord och fixad i Autocad, så vill du göra några roliga stjärnor att hänga i fönstren eller i granen är det bara att klicka sig in på
Pappersvindens inspirationsblogg och tanka ner mallarna, samt läsa hur man gör.

Så här ser dom ut




Lycka till!

Läs även andra bloggares inlägg om  , , , ,

Kommentarer
Postat av: jb

så ja, nu liknar det nåt... :)

2008-12-07 @ 19:46:54
Postat av: Ladyboss

Du ska ha tio guldstjärnor för ditt tålamod med den stora stjärnan. Vi är inga riktiga pysslare, vi gav upp efter att ha limmat två spetsar. Dessutom hade den väldigt liten likhet med din vackra stjärna.

Kram

2008-12-08 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback