Mot NK för demo

Ja, då har jag putsat, polerat och diskat alla grejjorna som jag ska ha med mig i morgon till NK för att demonstrera lite espressomaskiner från Ascaso och B.F.C. samt kaffe från Caffè Mauro. Ska bli riktigt roligt tycker jag, samtidigt som det är lite pirrigt också. I går funkade det inte als att skumma mjölk för mig, så det blev lite panik ett tag tills jag insåg att jag höll kannan fel. Jag hade total kaos innanför pannloben, och "skummade" upp 4 liter mjölk innan jag tog och tänkte till, för att inse vad jag gjorde för tabbe. Sedan var det lungt, som tur är.

Nu ska jag packa ner allt i kartongerna och försöka få lite sömn.
Önska mig lycka till, eller ännu bättre kom för bi och ta en shot med mig så ska ni få en god espresso på Mauro DeLuxe. =)

(Rapporterar hur det gick sedan.)

Kommentarer
Postat av: uve

Nu hann jag ju inte önska dig lycka till här, men det gick ju bra ändå :-) Älskar dig!

Postat av: Emilagathe

good job please keep on the good work

2008-11-18 @ 11:22:32
URL: http://emilagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback