Dåligt med bloggande...

har det varit ett tag. Efter att Vista krashade på min stationära dator har det blivit dåligt med bloggande.
Det beror inte bara på att datorn krashade, jag har även börjat jobba efter en längre pappaledighet.
Tid är något som är en bristvara numera...., men det blir nog bättre om ett tag hoppas jag.
Det har varit lite mycket med chokad- och kaffeprovningar ett tag, samt att jag har haft en hel del att göra i och med att mina egna chokadkakor säljer bättre än väntat. Vilket är riktigt kul, men det skapar lite stress också.

Nu ska jag i alla fall försöka att blogga lite mer regelbundet framöver.

Jag tackar mina trogna besökare som håller kol på bloggen trots bloggtorkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback