Icas rabatterbjudande, bra eller dåligt

I Sydsvenskan kan man läsa att deras "nya giv" med riktade erbjudanden till sina kunder retar ett antal.

Själv tyker jag att det var kul att äntligen få något erbjudande som man tyckte var bra. I vårat fall t ex så var bl a blöjor med, hur praktiskt som helst när man har småbarn.
Om deras rabatterbjudanden strider mot PUL(personuppgiftslagen) eller inte skiter jag fullkomligt i.

Har jag så lite att irritera mig över som att Ica spar lite data på vad jag handlar, då är det nog dax att skaffa lite mer att göra. Det är inte direkt FRA lagen vi pratar om, där någon får läsa och lyssan på personers åsikter utan dess vetskap. Man väljer faktiskt själv att dra Ica-kortet i kassan.

Mer erbjudanden från Ica tack!

Läs även andra bloggares inlägg om , ,

Kommentarer
Postat av: Ladyboss

Jag tycker också att det är bra med det nya systemet. Förr fick man rabatter som aldrig blev utnyttjade.

2008-10-18 @ 08:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback