Pappersvinden har haft söndagsöppet

Idag var det skyltsöndag och då hade Pappersvinden som vanligt öppet. I år körde vi lite demos och en del "make 'n takes", där besökarna fick göra små påsar och tags gratis.

Förutom glögg, pepparkakor och chokladrutor hade jag kaffemaskinen och Mauro De Luxe med mig, så att jag kunde bjuda på lite gott kaffe till dom som ville ha. Dagens provsmakningar av choklad bestod av 3 olika tryfflar och Chocolate spread från La Praline, Vit choklad från Chocovic och en Grand Cru från Domori.

Det dök upp en massa trevliga bekanta, kunder och en del nya ansikten. Till hjälp hade vi två av våra superduktiga och trevliga DT´s(Jessica & Emmy). Tack för er insats den är oerhört uppskattad!!

En som vanligt kanon rolig "jippodag" på Pappersvinden.

Tack alla ni som kom och gjorde dagen så trevlig, jag väntar redan tills nästa gång!

Läs även andra bloggares inlägg om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var jätte trevligt. Synd att jag inte kunde stanna så länge men det blir förhoppningsvis fler gånger :-)

Postat av: MHL

Tack själv! Har skrutit för mannen om det goda kaffet. Tryfflarna jag köpte till honom, ja, dom har han redan ätit upp. Men min låda finns kvar - den som spar hon har!



/ Mari (som ska flytta till Ulricas hus)

2008-12-03 @ 12:58:40
URL: http://www.mhlcards.com
Postat av: Göran

Tack för kaffet och chokladen!

Domori Mdagaskar jag köpte var supergod!

Syra rocks!

2008-12-03 @ 20:48:39
Postat av: Jessica

Tack själv, för att du gör så gott kaffe till oss!

Inte alla scrapbutiker som har en egen kaffemästare inte!

2008-12-03 @ 22:52:50
URL: http://rostberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback