Åter dax för öppet hus = Barista sviten på

På skyltsöndagen 30/11 är det åter dax för en jippo dag på Pappersvinden. Butiken har öppet (tid kommer snart) och jag står där med Bezzeran och serverar Mauro DeLuxe till alla kaffesugna.
Som vanligt kommer jag att ha med mig choklad till försäljning och provsmakning. Med lite tur hinner jag få hem tryfflar, praliner och mer choklad.

I butiken kommer det att finnas erbjudanden, demos, mm, så du som är nyfiken kom dit och titta.


Och du, om du inte gjort/köpt några julkort ännu så ska du åka dit och få sjukt mycket inspiration.

Veckans citat v.45(från Pappersvindens inspirationsblogg):

En hemmagjord present säger mer än en färdigköpt pryl.
Den säger att man använt tid och kraft.
Den säger att det är något personligt.
Den säger att man får för lite veckopeng.

Steen og Stoffer

Läs även andra bloggares inlägg om , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback