Kakbuffé!!!

Idag blev det äntligen av med ett besök på Wienerkonditoriet i Säter, som har kakbuffé sista lördagen i månaden.
Eftersom jag har pratat om det sedan jag såg ett reportage i en dagstidning i mars förra året var vi några som ville testa. Jag, barnen(alla 3), mina föräldrar och svärföräldrar åkte iväg på denna helt sanslöst trevliga tillställning, tyvärr var Y tvungen att jobba på Pappersvinden men vi kan åka hit igen och göra en repris! =).
Att få välja och vraka för det helt sanslöst billiga priset av 85 kr/pers(45kr/barn under 8 år) inkl. kaffe är sjukt billigt. När vi var där fanns totalt 32 sorters fikabröd att välja på, så det där med sju sorters kokor kan slänga sig i väggen... =)  Första gången jag varit på ett fik som utsets till ett av Sveriges bästa konditorier.
Att vi sedan blev bjudna av mina föräldrar gjorde inte saken sämre, och som vanligt följer lite trevlga bilder.
image378

32 sorter!!!!

F har spanat in sin favoritMin första omgång, fler blev det....W sitter i barnstolen för första gången(5 månader)

F äter sin andra favorit, den rödaT läser tydligen helre Skylten att hålla utkik efter

En kul sak med cafét är att alla möbler och inredning är till salu, det sitter små prislappar på allt.

Gör som vi, åk till Säter och fika!!!

Kommentarer
Postat av: Ladyboss

Tack igen för att du fick dit oss. Det var fantastiskt och jag åker GÄRNA dit igen.
Kram.

2008-01-29 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback