Kursledare

Här om dagen hoppade jag och Micke in som kursledare på en julkortskväll på Pappersvinden. Det var en ny upplevelse, då vi annars varit med och hjälpt till på diverse kurser. Nu fick vi förlita oss till våra egna kunskaper på området och jag tror att dom räckte mer än väl.

Det var i alla fall ett trevligt gäng som satt och stämplade, klippte, embossade och allt slutade i jättefina julkort.
Jag och Micke gick runt och hjälpte till där det behövdes, gav råd, höll glöggen varm och fixade med fika.

Det var nog inte sista gången vi hade kurs, för det var riktigt roligt.

Läs även andra bloggares inlägg om  , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Alvmarken

Givetvis ska vi ha fler kurser... synd att jag var sjuk sist vi hade chansen. Men det kommer fler tillfällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback