Vill du vinna choklad?

Har tänkt att lotta ut lite choklad då och då framöver, då det måste finnas fler i landet som är lika förtjusta i det som jag.
(Jag var på en förelösning för ett tag sedan och där pratades det om att ge eller få och vilket som var bäst för välbefinnandet. Gissa vilket som var bäst?!)

Finns det några bloggare som är sugna på choklad här i vårt avlånga land?

Om ni är det, tycker jag att ni ska lämna en kommentar (med eventuell motivering) till inlägget.

Jag tänkte börja med Malmöchokladfabriks Equador 70% en choklad med nötiga toner.
Utlottningen avslutas den 27/8-2008 kl.22.00.

 

Sample Image

Vill du veta hur du gör din egen chokladprovning?

Gå in på lilla Kaffe & Chokladhandeln's hemsida
under Downloads finns instruktioner & hjälp.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Linda Sahlin

Tack för tipset om tillsatsfri choklad!!



Självklart måste jag ta chansen att vinna ett exemplar :-)



// Linda Sahlin (
www.dt.se/blogg/matbloggen)

2008-08-25 @ 11:59:05
Postat av: Monica

Jag missar ju inte chansen på lite choklad förstås, fast jag kan lika gärna köpa av dig, så ge det till nån annan!



Ha det bäst!

2008-08-26 @ 16:46:44
URL: http://pappersvinden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback