Ännu en Formex är över, men...

... denna gång var jag inte där enbart för min egen firmas räkning och letade bra choklad leverantörer.

Jag jobbade också åt jb coffeehouse i deras monter med diverse
Ascaso och Bezzera espressomaskiner, samt allt gott kaffe från Mauro, Caffé Universal, Caffé August och Ionia.

Jag tycker att Formex visserligen är stort med många olika utställare, men det finns verkligen riktiga guldkorn på mässan. Ett av dessa guldkorn i chokladbranchen och deras produkter kommer jag att skriva lite om längre fram.

Tack janne & Janne för en trevlig mässa!
 
, , , , ,

Kommentarer
Postat av: jb

stavning: jbcoffeehouse AB ;)

2008-09-01 @ 15:05:29
Postat av: Junitjej

Och här får du veta vilken bild som var tagen med en systemkamera respektive kompaktkamera:

http://junitjejen.se/2008/september/fler-svar.aspx

Tack för din gissning!

2008-09-01 @ 21:11:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linken

jb, ska komma ihåg det.....

2008-09-01 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback