Dagen efter Gastro Nord

Har funderat lite under dagen som gått över alla trevliga människor jag träffat, alla duktiga kaffemänniskor som kom förbi, mina otroligt trevliga och duktiga kollegor i montern, osv.

En sak är i alla fall helt säker. Att få möjligheten att stå så på mässan med alla dessa duktiga och trevliga kollegor, besökare mm är bland det roligaste jag gjort. Att stå med Kaveh och Daniel i en monter full med kaffe och kärlek till espresson är något som jag sent kommer att glömma, antagligen aldrig.
Det som imponerar på mig mest är att dessa stjärn baristor som fanns i montern samt alla som kom förbi är så otroligt ödmjuka när dom kontinuerligt lär ut denna underbara konst som hantverket espresso är. Heder till er alla!

Det var riktigt kul att få träffa Anna Maria från Mauro, som inte heller var fy skam bakom spakarna på Promac maskinerna.

Att få vara med och testa den nya latte mjölken från Milko var också en höjdare, då det inte är allt för många som hunnit med att testa den ännu. Den kommer för övrigt att släppas i butik under v.19 om jag inte minns helt fel.

Jag tack kunderna för en helt underbar dag och jag tackar jb, Kaveh, Daniel och Anna Maria som gett mig ett minne för livet!

Som vanligt var kameran med, så här kommer en driva bilder:

Många fler bilder finns på
min Flickr

image411 image412 image413 image414 image415 image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback