NK Demo

Då har jag gjort min första demo på NK, vilket var riktigt kul. En massa trevliga människor som ville prove en god espresso, macchiato eller cappuccino gjord på Caffé Mouros underbara Mauro DeLuxe.

Väldigt många beklagade sig över att dom betalat dyrt för en dålig kaffe på fiket efter att dom smakat på en kaffe hos mig som jag bara fick beröm för, vilket är riktigt roligt att höra av en espresso glaning som jag.
 
Många människor är riktigt intresserade av hantverket espresso och maskinerna jag visade. Jag blev glatt överraskad av att det var så många äldre som hade intresse för just espresso, och ställde många bra frågor.
Det betyget som jag blev mest stolt över var en dam som bröt på utländska som efter en espresso och där efter en macchiato sade "Helt underbart kaffe du gör, nu behöver jag inte åka hem till Italien för att få en bra caffé" Va, vilket erkännande. Beröm av en Italienska!!
Träffade även ett antal amerikaner, som var på besök i råkalla Stockholm. Ett intressant folk som är väldigt öppna och pratsamma.

Förhoppningsvis är janne på jbcoffeehouse AB nöjd med min insats och fortsätter att anlita mig på dessa uppdrag.
Nu väntar jag bara på nästa vända som blir den 16/11 (tror jag).

Kommentarer
Postat av: ladyboss

Det är klart att han är nöjd, du är ju bäst!

2007-10-29 @ 23:44:55
Postat av: Linken

Du är snäll du. =)

2007-10-31 @ 01:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback