Bowlingseason has started!

Då har bowlingen dragit igång igen, och det vanliga gänget (Larsa, Conny, Evert och jag) är med i laget "Inte så lätt" som nu för 6 eller 7 vändan är med i City bowlings Metroploliga. I dag var det omgång 2 och första för mig, så det var lite pirrigt att spela för första gången sedan i våras då förra omgången slutade.
Sesongens pinsammaste gjorde jag direkt genom att nästan direkt kasta rakt in i bommen, då banan var lite konstig och bestämde sig för att rensa då jag kastat klotet. Efter att ha fått styrk i match 1 & 2 vann vi med marginal den 3:e mot "Rakställarna" och fick i och med det oavgjort(1p för match 1, 2p för match 2 o s v).

En herre att beundra är denne, då en annan tycker att det är svårt som det är att kasta vanligt.
BackwardsBowler.jpg 

Kommentarer
Postat av: Lovesleepercell

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback