Call of Duty 4 : Modern Warfare

Jaha, då har jag gjort en liten web-order på uppföljaren till mitt favorit spel. Tycker själv att jag har stått ut länge nog nu, så det var väl dax. Att sedan priset var ca 400 pix i stället för 600 pix gjorde väl inte heller någon ting. Så nu är det väl bara att vänta...... Att det ska behöva ta sådan tid, det har snart gått 2 timmar sedan jag beställde och jag har fortfarande inte fått något i min brevlåda.... =) Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge!

Undra bara när man ska växa upp och sluta med dataspel? Förhoppningsvis aldrig... skulle vara coolt om man satt på hemmet som halvsenil gubbe och svor över alla idioter som man spelar mot. =)

Kommentarer
Postat av: Samuelalba

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback