Sommar......

Det är så skönt med sommar!
När familjen vaknade i morse klädde vi oss och gick ut i den ljumma luften för att gå till jordgubbslandet och plocka lite mogna jordgubbar, som Yvonne och Fanny kunde smaska på till frukost.
image201
Och som vanligt har Fanny ett stadigt grepp om halsen på "Vovva"...

Det är så fint på mornarna under sommaren när daggen ligger så fint på alla blommor, blad , grenar och jasminbuskarna doftar så där underbart dom bara kan göra på en ljummen sommar morgon.
 Älskar den stora jasmine busken
 Pionerna är också fina

image204
En liten tävling, den som vet riktiga namnet på blomman får komma hem hit och få en espresso, cappuccion, latte eller något annat gott som jag gör med min Unico. Avnjutes i trädgården beundrandes min blomma! Blush

Ska bli skönt att var hemma i 12 veckor med familjen, och bara ha det bra och försöka snickra färdigt det som är påbörjat. Och kanske ta ett och annat foto till......

Kommentarer
Postat av: uve

Visst är det mysigt med egna jordgubbar och vackra blommor i vår trädgård! Jag älskar sommaren och det ska bli så skönt att få vara hemma med er min kära, kära familj. Jättefina bilder på blommorna älskling! Puss & kram y.

Postat av: Åsa

Jag tror minsann det är en Stjärnlilja. :-)
Fast jag räknar med att kunna få en espresso, cappuccion, latte eller något annat gott i er trädgård även om jag har fel.
Kramar till hela familjen från mig!

2007-06-26 @ 10:54:10
Postat av: Linken

Om du(ni) kommer blir det garanterat något trevligt att äta också.
Hör av dig/er så planerar vi in en grillning!

2007-06-26 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback