Underbar dag på jobbet!

Eftersom man har en så trevlig chef(som gärna bjuder på trevliga grejjor), så höll jag en chokladprovning för mina arbetskamrater och ett gäng konsulter som jobbsr hos oss i dag i går. Totalt var det 40 pers som provade choklad med varierande kakaohalt samt 2 olika plantagechoklader och till det hade jag även köpt en referenschoklad(Marabo mjölkchoklad). Efter att dom provat vilken kakaohalt dom gillade bäst var det dags för plantage chokladen, så att dom skulle få känna vilken skillnad det är att äta en ren plantage choklad jämfört med dhoklad som blandats med annan.

Precis som när jag stod och gjorde diverse espressobaserade drycker för ett tag sedan åt mina arbetskamrater var denna chokladprovning lika uppskattad. Det är sällan man får applåder på mitt jobb, så det är lite kul.

I nästa projekt jag ska få chefen att sponsra är en koppning av lite gott kaffe.....

Over and out!

Kommentarer
Postat av: uve

Dom måste ju bara älska att ha dig som arbetskamrat älskling! Kaffe, choklad och svar på tal, behöver man något mer ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback