Skatt i skogen..

Idag var jag och Fanny till Heffaklumpsskogen och skulle leta bär att stoppa i hennes lilla mage. Efter några få stackars sena smultron gav vi oss av efter blåbär och skogshallon. När vi gått 25 meter rasslade det till framför oss och iväg for en hare i full fart, Fanny blev lycklig och ville leta små harar. Vi gick och gick och gick, och gick till slut ut ur Heffaklumpsskogen och vidare in i vanliga skogen för att endast hitta 3 st skogshallon. Det fanns inte ett endaste blåbär, men däremot massor av blå fågelspillning på marken. När vi(mest jag) tröttnat på att leta bär traskade vi molokna hemmöver, och höll på att trampa på skatten. Jag satte ner Fanny från mina axlar och plockade upp skatten. Lyckliga lommade vi hemöver för att visa vad vi hittat, samt att berätta om haren.

Är du nyfiken på vad vi hittade? Om du vill stilla din nyfikenhet kan du klicka på kistan.

image254

Kommentarer
Postat av: uve

Ni är goa ni mina älsklingar, önskar att jag hade varit med ute i Heffaklumpsskogen.

2007-08-02 @ 05:53:35
Postat av: ulrika_m

Vilken skatt! Härligt!

Postat av: Alvmarken

Det var ingen dålig skatt ni hittade.
Hoppas det smakade gott!

2007-08-06 @ 17:13:29
URL: http://alvmarken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback