Nya prylar på G

Jaha, då har "ha begäret" slagit till igen. Jag kan inte förstå hur alla dessa prylar skapar detta enorma sug av handelslusta, börjar nästan förstå kvinnors rännande i klädaffärer om det nu är samma köp sug som uppstår.

Det som jag/vi har införskaffat denna gång är en ny kamera, och den som lockat in mig/oss i fördärvet är såklart
Micke igen. Han har också fördärvat mig med CoD (Call of Duty, som är ett spel som utspelar sig under andra världskriget) där ett ofantligt stort antal av mina timmar gått åt till online spel på finska spelservrar.
Tillbaka till kameran igen. Tingesten som vi fastnade för både jag och min älskade fru, är en Canon EOS 400D. En underbar skapelse med 10,1 Megapixel sensor, 9-punkters autofokus, 2,5'' bildskärmen på 230 000 pixlar, 3 bilder per sekund i en kontinuerlig sekvens med upp till 27 JPEG-bilder (10 RAW) och så vidare. Ni förstår hur kul det blir när jag får hämta den imorgon fredag.

image305image306
image307image308

Inte nog med att jag/vi köpte en kamera, det blev ett telezomm objektiv också. Ett Sigma 70-300 med Macrofunktion. En väska, minneskort och försäkring så klart.

Kommentarer
Postat av: Alvmarken

Nice... vågar man fråga vad en sån här tingest kostar?
Skitsamma.. bra bilder kommer ni få iaf.

Postat av: Twenty 7

Great page I will be a return visitor!

2007-12-24 @ 14:37:09
URL: http://www.twenty-7.com
Postat av: Kasparmarlene

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-10-10 @ 08:08:53
URL: http://kasparmarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback