Äntligen har jag fått min Unico Splendor och Demoka M-203

Här kommer ett litet uppacknings kollage, där jag packar upp min nya skönhet.
Det var inte så lång leveranstid på espressomaskinen som jag var rädd för att det skulle vara, det tog kortare tid än vad
Kaffegrossisten angav att det skulle ta.
Nu hade en liten dröm gått i uppfyllelse, jag hade nämligen fått en riktig espressomaskin med E-61 bryggrupp och värmeväxlare! Livet är underbart! Nu behöver jag inte sitta och vara avundsjuk på dom andra som surfar runt på Riktigtkaffe och snackar espressomaskiner mm.

 Här är kartongen med skönheten i.
 Med stor förväntan öppnade jag kartongen..
 Se vilken skönhet som dolde sig i kartongen.
...och lite portafilter, stamper och blindfilter.

 En liten närbild på ena emblemet.

Efter uppackningen och lite putsande var det dags att prova mitt nyförvärv, även om jag inte fått kvarnen som jag beställt fick jag en ganska skaplig espresso.

Så här trevligt blev det när jag även fått min kaffekvarn från Kaffemaskinen.

Kaffehörnan

Här kommer ett litet prov på en enkel espresso som jag gjorde en underbar Capuccino på....

Unico_5

Kommentarer
Postat av: Junitjej

WOW!!

Postat av: Linken

Sjukt trevlig maskin! Rekomenderar alla att köpa/spara ihop till en..

2007-04-07 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback