Scrapbooking i Karlstad

Jaha, då har man varit på sin första scrapbookingmässa som gick av stapeln i Karlstad. Snäll som man är så ställer man upp på sin fru och hennes firma(Pappersvinden) och följde med henne på mässa, det var en aldeles lagon mässa när man var utställare för första gången, tycker i alla fall jag då men älsklingen har säkert kunna tänkt sig större anstormning.
Hur är det då på en sådan mässa frågar sig säkert den som aldrig varit på en sådan, och här ska jag försöka beskriva enlig vad jag tycker:

- Dom andra utställarna som var där var jätte trevliga och hjälpsamma, lite av en stor familj som träffas lite då och då.
- Besökarna är till 99% av det kvinnliga könet, och den där enda procenten av män som var där var dom som var dit tvingade/övertalade av sina respektive (sågs oftast sittande på dom få stolar som fanns).
- Besökarna var också väldigt trevliga tycker jag, men vem är inte glad om man får åka på en mässa där det finns massor att köpa av det man gillar.

Så här såg vårt bord ut:
96276-47
96276-46

Det trevligaste var ändock boendet tycker jag, vi bodde på ett Bed & breakfast som hette "Birgittas bed & breakfast". Först var jag inte så förtjust i tanken med bed & breakfast utan ville bo på hotell, men älsklingen stod på sig som vanligt =). Det var ett trevligt hus i ett område nära centrum, och Birgitta som hade det var en jätte trevlig dam som serverade en helt underbar frukost.
Liten bild på vårat vindsrum:
96276-45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback