Ej DEPRIMERAD!!!! =)

Efter att ha varit ledig i snart 9 veckor från jobbet, börjar ångesten inför att börja jobba krypa fram.
Det vete tusan när jag kände ångest sist, men det måste ha varit evigheter sedan. Hur som helst så gjorde jag en test för at se om jag var deprimerad, men det var jag tydligen inte. Det är nog bara det att jag vet hur mycket som skall göras, utan att ha börja med det som ger ångesten/oron i kroppen.

Så min slutsats blev: Ångest för att börja jobba och deprision är tydligen två helt olika saker, så bit för fan ihop och var glad att du har ett jobb!!


Länk till testen här:
http://213.88.140.183/deprimerad/allm/testa/madrs.htm

Ångest

Kommentarer
Postat av: Nilsanne

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback